Autokonzept biludlejning


For vores kunde Autokonzept Biludlejning har vi udviklet et komplet system til booking og håndtering af bil udlejning, udlejning af trailere og korttidsleasing.

 

Auto1

Tailor-made system til Autokonzept

Med dette system er Autokonzept trådt ind på det danske udlejnings- og leasingmarked baseret på sine 200 uafhængige værksteder. Autokonzept Biludlejning er et stykke yderst kompleks og specialbygget teknologi, der består af tre dele: en superadministrator, en administrator og en front-end. Sammen giver disse tre dele et system, der understøtter et bredt udvalg af konfigurationsmuligheder og forskellige former for udlejning.

Auto3

Responsivt website

Autokonzepts hjemmeside og administrationsystem er designet med responsivitet for øje, hvilket sikrer problemfri funktionalitet på tværs af enheder. Det er nemt at leje en bil via mobil eller tablet, og vores værksteder kan effektivt hjælpe kunder direkte på en iPad eller andre tablets, hvilket forenkler afhentnings- og afleveringssituationer.

3

Umbraco administration system

Autokonzept Biludlejnings hjemmeside er bygget på Umbraco CMS og integreret med vores avancerede specialbyggede administrationsystem. Dette giver Autokonzept Biludlejning og tilknyttede værksteder mulighed for at administrere biler, udstyr, trailere, reservationer, betalinger og mere, alt sammen fra et centralt system.

Barnet skal vokse sig stort

Sammen med Autokonzept Biludlejning har vi udviklet et digitalt marketingskoncept, som skal sikre synlighed for de enkelte udlejningsenheder i takt med, at de introduceres på platformen. Et nyt værksted, som ønsker at bruge systemet og leje sine biler ud via Autokonzept Biludlejning, har desuden mulighed for at integrere en smart og responsiv booking widget direkte på eget website.

Auto2

Fakta om løsningen

Vores system består af en robust e-handelsplatform, der giver en problemfri og brugervenlig oplevelse ved booking af udlejningsbiler og trailere samt korttidsleasing. Platformen er drevet af Umbraco og forstærket med specielt udviklede bookingfunktioner.



Kernefunktioner:

  • Umbraco med specialudviklet booking

  • Specialudviklet administrationssystem

  • Integration med Navision ERP system
  • Google Analytics
  • Betalingsintegration
  • Microsoft .Net framework

Kontakt os og hør mere

MAUS 13

Vi elsker løsninger, som kan gøre en forskel for vores kunders forretning inden for et overskueligt budget og en overskuelig tidshorisont. Men vores hjerte ligger også i det komplekse – især der hvor andre giver op. Et specialudviklet system er en stor mundfuld for dig som kunde, for samarbejdet og for os.

Men gevinsten, når vi lykkes, er tilsvarende stor. Ta' en uforpligtende snak med os om dit næste projekt og hvordan vi kan hjælpe din virksomhed

[email protected]  eller  86122241

Udvalgte cases

Har du et projekt i tankerne?  

Lad os hjælpe dig.

Ring til os på +45 86 12 22 41

eller skriv til os på [email protected] 


Ring eller skriv

[email protected]

+45 86 12 22 41

Vores adresser

Vølundsvej 1
8230 Åbyhøj
Danmark
CVR-nr. 27264298


Radenka Abazovica 2a
71000 Sarajevo
Bosnien og Herzegovina

Følg os

LinkedIn
Facebook
Instagram


© 2024 MAUSDANMARK  All rights reserved