run.events

Da det tyskfødte startup inden for events og ticketing gik på en global vækstrejse, indgik vi et partnerskab for at sikre en problemfri og skalerbar digital udvikling.

Fra idé til færdigt produkt: Historien om run.events


Som alle andre projekter have dette projekt også sine udfordringer. Men gennem godt samarbejde opnåede vi succes og hjalp run.events med at få deres platform online.

En platform, der ikke kun lever op til men overgår alles forventninger. Et ægte bevis på vores teams dygtighed og engagement.

Image 28 1X


Vi valgte Azure som vores skyplatform for at udvikle run.events, med det formål at skabe en integreret løsning, der forbedrer eventoplevelsen for både arrangører og deltagere.

Handling og overvågning af billetsalg og betalinger.

Nem konfiguration af billetter til arrangementer med run.events. Mulighed for forskellige billettyper, tilvalg, tilpasning af billetter, dynamisk prissætning og naturligvis håndtering af moms.

App

Mobilapp: Din loyale følgesvend til arrangementer

run.events mobilappen tilpasser sig dit firmas branding, herunder logo, farveskema og visuelle elementer. Dette giver deltagerne en følelse af at være en integreret del af dit event og skaber et godt indtryk.

Run 2

Ticketing widget

Integrér nemt dit billetsalg på din hjemmeside med run.events. Vælg mellem vores professionelt designede og fleksible indlejringswidget, der giver dig mulighed for at tilpasse den til jeres brand.

Se run.events funktioner

Speaker

Foredragsholdere og dashboards

Med run.events kan foredragsholdere nemt administrere deres biografier og profiler fra ét centraliseret sted, hvilket gør det lettere at bruge dem ved alle arrangementer, hvor de bidrager med indhold.

 

Konklusion

I kulissen har vores talentfulde team investeret kreativitet, færdigheder og utallige timer i at omsætte konceptet til virkelighed. Fra de første skitser til den brugergrænseflade, du ser i dag.

I løbet af de seneste to år har vi udviklet en omfattende produktportefølje til vores kunde, der omfatter billetsalg, betalingssporing, badge-udskrivning og effektiv check-ind-håndtering. Vores løsninger strækker sig sømløst til sponsorer, udstillere og indsamling af leads.

Desuden tilbyder vi skræddersyede værktøjer til håndtering af talere, indhold og dagsordener, samt engagerende gamification-funktioner, der forbedrer deltagerinteraktionen.


 

Vigtigste funktioner:

  • Brugerautorisation og -godkendelse
  • Intuitiv brugergrænseflade
  • Oprettelse og styring af events
  • Realtidsopdateringer
  • Betalingsintegration
  • Samarbejdsværktøjer
  • Analyser og rapportering

 

Kort sagt sikrer vores produkt en problemfri og engagerende eventoplevelse samtidig med, at det prioriterer sikkerhed, brugervenlighed og omfattende værktøjer til håndtering.

48000789873 36C5de5461 B

The strong partnership we have with MAUS.ba is the best thing that we have done in the past few years. Their professionalism, friendliness, and easy-going attitude while doing an amazing work is a very seldom virtue in today's world. 

Adis Jugo
President (Technology) at run.events

Udvalgte cases

Fremragende løsninger skabt med inspiration fra vores kunder

Kontakt os og hør mere

MAUS 13

Vi elsker løsninger, som kan gøre en forskel for vores kunders forretning inden for et overskueligt budget og en overskuelig tidshorisont. Men vores hjerte ligger også i det komplekse – især der hvor andre giver op. Et specialudviklet system er en stor mundfuld for dig som kunde, for samarbejdet og for os.

Men gevinsten, når vi lykkes, er tilsvarende stor. Ta' en uforpligtende snak med os om dit næste projekt og hvordan vi kan hjælpe din virksomhed

[email protected]  eller  86122241

Har du et projekt i tankerne?  

Lad os hjælpe dig.

Ring til os på +45 86 12 22 41

eller skriv til os på [email protected] 


Ring eller skriv

[email protected]

+45 86 12 22 41

Vores adresser

Vølundsvej 1
8230 Åbyhøj
Danmark
CVR-nr. 27264298


Radenka Abazovica 2a
71000 Sarajevo
Bosnien og Herzegovina

Følg os

LinkedIn
Facebook
Instagram


© 2024 MAUSDANMARK  All rights reserved